Politica de reclamatii

Politica de reclamatii

by admin

Modalitati de contact

Reclamatiile privind produsele si serviciile furnizate de catre Prime Telecom pot fi inaintate de catre clientii nostri in oricare din urmatoarele moduri:

  • telefonic, la numarul de telefon: +4 021 539 00 00
  • prin fax, la numarul: +4 021 242 10 05
  • prin email, la adresa: office@primetelecom.ro
  • prin posta, la adresa: Bd. Dimitrie Pompeiu 9-9A, Cladirea 20, Et. 2, Iride Business Park, 020335, Sector 2, Bucureşti.

Reclamatiile trebuie sa contina numele, datele de identificare si contact ale clientului, inclusiv numarul de telefon, precum si descrierea aspectelor reclamate.

Suport clienti

  • Reclamatii de ordin tehnic: departamentul responsabil de primirea şi inregistrarea reclamatiilor de ordin tehnic este cel de Suport clienti:
    Program de lucru: 24 ore din 24, 7 zile pe saptamâna,
    Telefon: +4 0743 117 423 sau +4 0740 106 599,
    E-mail: support@primetelecom.ro.
  • Reclamatii de ordin commercial: departametul responsabil de primirea si inregistrarea reclamatiilor de ordin commercial este Departamentul de vanzari.
    In cazul reclamatiilor de ordin comercial, va rugam sa luati legatura cu managerul dumneavoastra de cont, conform coordonatelor mentionate in contract, sau sa ne contactati, pentru a fi redirectionat in mod corespunzator:
    Telefonic: la +4 021 242 18 77,
    Email: sales@primtelecom.com
    Program de lucru: 09.00 – 17.30, de Luni pâna Vineri, cu exceptia zilelor legale nelucratoare.

Termenul de depunere a reclamatiilor

Puteti transmite reclamatiile dumneavoastra in legatura cu executarea necorespunzatoare a contractului de prestari servicii conform termenelor stipulate in contractele incheiate (imediat ce s-a constat defectiunea, in maxim 2 ore de la constatare – pentru serviciile de telecomunicatii).

Solutionarea reclamatiilor

Orice reclamatie legata de serviciile si/sau produsele comercializate de catre Prime Telecom, adresata in scris sau verbal, va primi raspuns in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data primirii acesteia. Raspunsul la reclamatiile clientilor se va transmite in scris sau verbal, in functie de solicitarea acestora. In cazul reclamatiilor de ordin tehnic, termenul maxim de raspuns este cel contractual (maxim 8 ore), raportat şi la situatia concreta semnalata.
Reclamatiile utilizatorilor ce au ca obiect deficientele de functionare ale echipamentelor de telecomunicatii vor fi solutionate conform termenilor contractuali si in conformitate cu dispozitiile legislatiei in vigoare.

Litigii

In cazul in care nu sunteti multumit de solutia data reclamatiei dumneavoastra sau in situatia in care litigiul astfel creat nu se rezolva pe cale amiabila, aveti posibilitatea de a va adresa Autoritatii Nationale pentru Administrare şi Reglementare in Comunicatii sau va puteti adresa instantelor de judecata competente.

Top